Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

«Άμα σε πετύχω πουθενά…»

Το αλιεύσαμε από τα σχόλια που γράφτηκαν στο enet.gr και στην είδηση της κόντρας του ΠανΚάλου με τον ΣΥΡΙΖΑ. Το υπογράφει ως «Γιώργος, πρώην πασόκος» και είναι “όλα τα λεφτά”… (Από το blog «tokounoupi»)
Διαβάστε το!!

Mαζί τα φάγαμε; Όχι Πάγκαλε!
Εκτός ότι τα ΦΑΓΑΤΕ μαζί με κάποια άλλα λαμόγια, τα ΦΑΓΑΤΕ και από εμένα χοντρά με το μαγαζάκι που στήσατε και ονομάσατε μεταπολίτευση. Μου τα φάγατε στα φροντιστήρια της δωρεάν παιδείας, μου τα φάγατε στα χειρουργεία της δωρεάν υγείας, μου τα φάγατε όταν πήρα δίπλωμα οδήγησης, μου τα φάγατε όταν μου δώσατε άδεια να ανοίξω επιχείρηση, μου τα φάγατε όταν μου πουλούσατε προστασία για να λειτουργήσω την επιχείρηση, μου τα φάγατε και μου τα τρώτε κανονικά με την ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ σας. Και έρχεστε τώρα να μου φάτε και την όποια παιδεία, την όποια υγεία, τα όποια εργασιακά, ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά μου δικαιώματα. Και να μην ξεχάσω, όλα αυτά που φάγατε και από τους ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
Ε όχι. Ως εδώ γιατί σε αυτήν την χώρα δεν περνάει ο φασισμός. Έξω Πάγκαλε. ΕΞΩ !!!
Και πάλι συγχαρητήρια σε αυτούς τους ανθρώπους που δεν ανέχτηκαν την παρουσία του Πάγκαλου του Κοπρίτη. 
Α και πού’ σαι, δεν ανήκω στον Συριζα,
αλλά άμα σε πετύχω πουθενά το γιαουρτάκι σου θα το φας και από μένα και αν με συλλάβουν ξέρεις τι θα πω στο δικαστήριο;
"Μαζί το φάγαμε!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου